سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۵۰ کیلوگرم انواع ماهی از صیادان متخلف در پارس آباد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس‌آباد از کشف و ضبط ۱۵۰ کیلوگرم انواع ماهی از صیادان متخلف در این شهرستان خبر داد.

شاهین جهانگیرزاده گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد با همکاری ماموران پاسگاه مرزی حوزه تازه کند، طی ماموریت گشت و کنترل پس از کمین چند ساعته در نوار مرزی رودخانه ارس موفق به دستگیری صیادان متخلف و غیرمجاز شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس‌آباد با اشاره به دستگیر ۲ صیاد متخلف حرفه ای، افزود: این صیادان غیرمجاز با استفاده از شوکر برقی اقدام به صید غیرقانونی انواع ماهی در نوار مرزی رودخانه ارس می‌کردند.
او اظهار کرد: از این متخلفان علاوه بر ۱۵۰ کیلوگرم لاشه انواع ماهیان، آلات صید از جمله قایق بادی و متعلقات آن کشف و ضبط شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.
جهانگیرزاده گفت: استفاده از تجهیزات نامتعارف و غیر استاندارد مانند شوکر‌های برقی برای صید ماهی علاوه بر مغایرت با قوانین محیط زیست، موجب نابودی ماهیان و دیگر موجودات آبزی در منطقه می‌شود و به صورت گسترده بر سلامت اکوسیستم آبی تاثیر منفی دارد.
او ادامه داد: مناطق و زیستگاه‌های تحت مدیریت به صورت شبانه‌روزی توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پایش و کنترل می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برابر ضوابط و مقررات زیست محیطی برخورد قانونی خواهد شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس‌آباد از دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی، موارد را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ و یا تماس با ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان‌های استان اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.