سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبارزه جدی با معتادان متجاهر؛ پلیس در خط مقدم

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: پلیس تهران با اجرای طرح‌های مؤثر، به جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر ادامه می‌دهد.

ایرج کاکاوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: موضوعی که بیشتر مردم نگران آن هستند، مربوط به حضور معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر است که خوشبختانه در این زمینه اقدامات مؤثری انجام شده است.

او گفت: در رابطه با دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر، طرح‌های گسترده‌ای در سطح کشور به اجرا درآمده که شهر تهران نیز از اولویت‌های این برنامه‌ها بوده است. در مناطقی که به عنوان کانون تجمع معتادان شناخته می‌شوند، به ویژه در فضا‌هایی که به نظر می‌رسد معتادان بیشتر حضور دارند، همکاران ما به صورت مستمر حضور دارند و با برنامه‌ریزی دقیق در حال جمع‌آوری و ساماندهی این افراد هستند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا تصریح کرد:از شهروندان محترم درخواست می‌کنیم که در صورت مشاهده معتادان متجاهر یا ایجاد مزاحمت از سوی آنها، بلافاصله از طریق شماره‌های ۱۱۰ یا ۱۹۷ موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا نیرو‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و اقدام به جمع‌آوری این افراد کنند. این عملیات به صورت مستمر در حال انجام است، اما ممکن است در برخی نقاط همچنان شاهد حضور معتادان متجاهر باشیم. ما به طور مداوم در حال پیگیری و اجرای این طرح‌ها هستیم تا بتوانیم آرامش و امنیت بیشتری را برای شهروندان فراهم کنیم. 

خبرنگار:عطیه رضایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
برعکس در شیراز
همه ازادانه در میادین و کوچه های خلوت جولان میدهند ،هر کدام هم یک قوطی پر از اسفند میچرخانند و طلب پول میکنند ،
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
معتاد = زامبی = داعشی = واجب الحبس
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
معتاد = خطر
آگاه
۰۷:۵۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
اول عمده فروشان را دستگیر کنید و بعد شرایط زندگی را برای دیگران درست کنید و بعد ....