سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز غیرمجاز کاشت مو در ایلام پلمب شد

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مرکز غیر مجاز کاشت مو و مداخله‌گر سلامت در حوزه پوست و مو در شهر ایلام پلمب شد.

مهدی شعبانی اظهار کرد: بر اساس بازدید مشترک مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام و همکاری مدیریت اماکن عمومی و پلیس امنیت، پس از پایش هفت ساعته و حضور مستمر کارشناسان حوزه درمانی، امنیتی و قضایی، این مرکز غیر مجاز کاشت مو با اخذ دستور مقام قضایی پلمب شد.

وی با بیان اینکه افراد خاطی برای ادامه سیر قانونی به پلیس اماکن عمومی تحویل و به دادسرا معرفی شدند، تصریح کرد: برای حفظ و حراست از سلامت عموم مردم و حوزه تخصصی امور پزشکی و درمانی، بازرسی‌های لازم برای مقابله با دایر کردن مراکز غیر مجاز و حضور افراد فاقد صلاحیت در مراکز درمانی با جدیت دنبال می‌شود.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: ارائه خدمات کاشت مو تنها در درمانگاه‌های تخصصی پوست و مو دارای پروانه بهره‌برداری و مسئول فنی معتبر و با حضور تمام وقت متخصص پوست و مو، مراکز جراحی محدود با حضور مسئول فنی متخصص پوست و مو، بیمارستان‌های دارای اتاق عمل با حضور مسئول فنی متخصص پوست و مو، مجاز است.

شعبانی تاکید کرد: همچنین بدینوسلیه به آن دسته از افراد سودجو که قصد دخالت در امور درمانی، خدمات پزشکی و کاشت‌مو و زیبایی را به صورت غیر مجاز دارند نسبت به برخورد قانونی با اشد مجازات، هشدار داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز می‌توانند شکایات و اطلاعات خود پیرامون مراکز غیر مجاز و مداخله‌گر در امور درمان و دیگر جرائم را از طریق سامانه ۱۹۰ با ما در میان بگذارند.

برچسب ها: پلمب ، مراکز غیرمجاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.