سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش‌ پراکنده باران برخی مناطق خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه ناپایدار جوی که از اوایل هفته کنونی وارد استان شده است عصر امروز موجب بارش‌های پراکنده باران در مناطق شمالی و مرکزی خواهد شد.

زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: عصر امروز با افزایش ابرناکی آسمان خراسان رضوی، بارش‌های پراکنده باران و رعد و برق شهرستان‌های نیمه شمالی و مرکزی از جمله برخی از مناطق کلانشهر مشهد را فرا خواهد گرفت.

او افزود: فعال شدن این سامانه بارشی موجب ماندگاری هوای خنک در خراسان رضوی خواهد شد و روز‌های پایانی هفته جاری در این استان به نسبت سرد خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش وزش باد و وقوع گرد و غبار از دیگر پدیده‌های جوی است که نوار شرقی استان را در روز‌های پایانی هفته جاری فرا خواهد گرفت.

آهنگرزاده بیان کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۶ و تایباد با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۰ تا ۲۵ درجه را به ثبت رسانده است.

او تصریح کرد: دمای کنونی مشهد ۲۰ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز تا ۲۲ درجه افزایش خواهد رفت و دمای شبانه نیز به ۹ درجه می‌رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.