سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصیل حدود ۹ هزار دانشجو در دانشگاه لرستان

معاون آموزشی دانشگاه لرستان با اشاره به تحصیل حدود ۹ هزار دانشجو در این دانشگاه از تحصیل حدود ۸۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه لرستان خبر داد.

علی میر با اشاره به تحصیل حدود ۹ هزار دانشجو در دانشگاه لرستان، گفت: حدود ۲ هزار دانشجو از این آمار ورودی سال تحصیلی جدید و در حال ثبت‌نام هستند.

او با بیان اینکه دانشگاه لرستان دارای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتراست، اضافه کرد: حدود ۱۰۰ رشته‌ـ گرایش در مقاطع مختلف در این دانشگاه تدریس می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه لرستان ادامه داد: حدود ۸۵۰ دانشجوی خارجی از کشور‌های عراق، افغانستان، پاکستان، هند، نیجریه و یمن در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

میر با اعلام اینکه حدود ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه لرستان دختر و ۴۰ درصد نیز پسر هستند، بیان کرد: حدود ۵۰۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و حدود ۱۵۰ دانشجوی دکتری جدید داشته‌ایم که پس از ثبت‌نام در حال تحصیل هستند.

او یادآور شد: حدود ۲۳۰۰ نفر دانشجو برای مقطع کارشناسی در دانشگاه لرستان به‌عنوان ورودی جدید معرفی شده‌اند که در حال ثبت‌نام هستند.

معاون آموزشی دانشگاه لرستان با اشاره به تعداد اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه اعلام کرد: دانشگاه لرستان حدود ۴۲۰ نفر عضو هیئت‌علمی در مرتبه‌های استاد تمام، دانشیار و استادیار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.