سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار زرد هواشناسی دریایی در گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار زرد هواشناسی دریایی برای استان خبر داد و گفت: فعالان دریایی تمهیدات لازم را بیاندیشند.

محمد دادرس  با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت توده هوای نسبتاً ناپایدار تا چهارشنبه در منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: طی این مدت به تناوب در برخی نقاط ابرناکی و مه آلود بودن هوا، بعضی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

دادرس با بیان اینکه طی پنجشنبه به صورت موقت با شکل گیری جریانات جنوبی، وزش باد افزایش دما مورد انتظار است، گفت: از اواخر روز پنجشنبه با نفوذ سامانه ناپایدار و خنک شرایط برای کاهش دما رعد و برق و تگرگ تا اوایل هفته پیش بینی می‌شود.

وی از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی دریایی در گیلان خبر داد و تصریح کرد: هشدار برای فعالیت‌های شیلاتی از اواخر روز دوشنبه تا پیش از ظهر چهارشنبه صادر شده است لذا فعالان دریایی طی این مدت تمهیدات لازم را بیاندیشند.

دادرس با بیان اینکه احتمال آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی، قایق و شناورهای کوچک، تأسیسات دریایی وجود دارد، گفت: منع تردد قایق‌های تفریحی، محدود کردن ورود و خروج کشتی‌ها به ویژه امروز سه شنبه و منع برخی فعالیت‌های شیلاتی انجام گرفته شده است.

 

برچسب ها: دریا ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.