سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سایت عربی: قطر به دنبال تثبیت خود مقابل ایران است

یک سایت عربی در گزارشی به دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و قطر پرداخت.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در چهارمین بازی خود در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز سه شنبه ۲۴ مهر در ورزشگاه راشد شهر دبی به مصاف هم می‌روند.

سایت عرب زبان «الیوم» در رابطه به این بازی نوشت: این دیدار به دلیل شرایط امنیتی موجود و به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا، در زمین بی‌طرف و در ورزشگاه راشد دبی در امارات برگزار می‌شود. قطر با روحیه‌ای بالا پس از پیروزی ۳ بر یک در بازی گذشته مقابل قرقیزستان وارد این بازی می‌شود. این پیروزی پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل کره شمالی و شکست ۳ بر یک در اولین بازی به دست آمد.

بازیکنان تیم ملی قطر به دنبال تثبیت روند رو به رشد خود در گروه A هستند و تلاش می‌کنند تا با کسب نتیجه‌ای مثبت در برابر ایران، موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند. قطر با ۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به امارات در رتبه چهارم قرار دارد، در حالی که ایران با ۷ امتیاز و تعداد گل کمتر نسبت به ازبکستان، در جایگاه دوم قرار گرفته است.

تیم ملی ایران نیز به دنبال کسب نتیجه‌ای مثبت یا پیروزی در این دیدار است تا به رقابت برای صدرنشینی ادامه دهد و امیدهایش برای صعود را زنده نگه دارد. از سوی دیگر، بازیکنان قطر نیز در پی نتیجه‌ای مثبت هستند تا شانس صعود خود را حفظ کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.