سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استرالیا از شهروندانش خواست اسرائیل را ترک کنند

استرالیا درپی افزایش حملات اسرائیل به کشور‌های منطقه و درگیری محور مقاومت با آن، از شهروندان خود خواست اراضی اشغالی را ترک کنند.

استرالیا به شهروندان خود هشدار داد که به اسرائیل سفر نکنند. این کشور با اشاره به درگیری بین این رژیم و حزب الله، از استرالیایی‌ها خواسته است تا زمانی که پرواز‌های تجاری موجود است، اراضی اشغالی را ترک کنند.

براساس گزارش الجزیره، پنی وانگ، وزیر امور خارجه استرالیا اواخر روز دوشنبه در پستی در ایکس نوشت: دولت استرالیا نگران است که وضعیت امنیتی در اسرائیل و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به سرعت وخیم شود.

در این توصیه نامه آمده است که برخی از خطوط هوایی پس از تشدید درگیری‌ها که باعث بسته شدن حریم هوایی شد، پرواز‌های خود به اسرائیل را کاهش داده و به حالت تعلیق درآورده اند، به همین خاطر استرالیا از شهروندانش خواست از پروازهای موجود استفاده و اراضی اشغالی را ترک کنند.

درپی تشدید حملات رژیم تروریستی به لبنان، جنبش حزب الله اقدام به گسترش حملات خود به عمق سرزمین‌های اشغالی کرده است. این مسئله نگرانی‌ها درباره امنیت این رژیم را در میان کشورهای غربی درپی داشته است و از زمان تشدید درگیری‌ها در غرب آسیا به دلیل جنایات رژیم تروریستی اسرائیل بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی مانند لوفتهانزا، ایر فرانس، قطر و فلای دبی هم در تصمیماتی مشابه پروازهای خود را به اراضی اشغالی و لبنان متوقف کرده‌اند.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.