سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۵۰ کیلومتر بزرگراه در شهرستان پارس‌آباد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث ۵۰ کیلومتر توسعه بزرگراهی در شهرستان مرزی پارس آباد خبر داد.

محبوب حیدری درخصوص آخرین وضعیت عملیات اجرایی بزرگراه سربند –پارس آباد گفت: مسیر سربند - پارس آباد به طول ۲۰ کیلومتر در حال بهسازی است که ۱۰ کیلومتر از این مسیر در سال‌های گذشته بازگشایی شده و ۱۰ کیلومتر هم در دست اجرا است که با احداث سه دهنه پل خاص و ۲ دهنه زیرگذر شاهد اتصال این مسیر به شبکه بزرگراهی استان خواهیم بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با اتمام آسفالت لایه دوم، تکمیل ابنیه‌های طرح و همچنین ایمن سازی طرح با نصب علائم ایمنی، گاردریل، حفاظ و خط کشی، این مسیر به طول ۱۰ کیلومتر در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید.
او همچنین از واگذاری ۴۰ کیلومتر باند دوم سه راهی سربند - سه راهی مشگین شهر به پیمانکار خبر داد و گفت: از این میزان عملیات زیرسازی ۲۸ کیلومتر اتمام رسیده و در مرحله اجرای آسفالت است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا ۲ ماه آینده عملیات آسفالت لایه اول به طول ۲۸ کیلومتر از این بزرگراه اجرا خواهد شد.
حیدری بیان کرد: طرح‌های بزرگراهی شهرستان پارس‌آباد با تلاش پیمانکاران و عوامل اجرایی فعال بوده، ولی از بابت تخصیص منابع مالی در وضعیت خوبی قرار ندارد و مطالبات پیمانکاران این دو طرح مهم به مبلغ ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال رسیده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با رایزنی و پیگیری‌های انجام گرفته توسط اداره کل راه و شهرسازی و سایر مسئولان ارشد استان، اعتبار خوبی به طرح‌های بزرگراهی در سطح استان اختصاص خواهد یافت.
او همچنین درباره طرح‌های دیگر حوزه راه و شهرسازی شهرستان پارس‌آباد گفت: پروژه ساختمان کتابخانه عمومی شهر پارس‌آباد با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد در حال اجراست که در صورت تخصیص به موقع اعتبارات لازم و مصوب این طرح فرهنگی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
حیدری درباره احداث ساختمان فرمانداری شهرستان پارس آباد اظهار کرد: ساختمان فرمانداری شهرستان پارس آباد هم با پیشرفت ۶۰ درصدی در مرحله نازک کاری و اجرای تاسیسات است و امیدوارم با تامین به موقع منابع مالی، این طرح در هفته دولت سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.