سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی پانسیون پزشکان در نهاوند و تویسرکان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: پانسیون پزشکان در شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان آماده افتتاح است.

محمدمهدی مجذوبی گفت: ۸ پانسیون پزشکان بیمارستان شهید قدوسی نهاوند با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری و افتتاح شده‌است.

او با اشاره به استقرار پزشکان متخصص در شهرستان‌های استان در ۳ سال گذشته گفت: بر این اساس ساخت منازل زیست‌بوم پزشکان در دستور کار دانشگاه قرار گرفته و پانسیون پزشکان در شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان آماده افتتاح شده‌است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: این طرح در دو بلوک ۸ واحدی از سال ۹۸ کلنگ‌زنی شده بود که ۸ واحد آن در دو سال گذشته ساخته و آماده بهره‌برداری شده است و ۸ واحد دیگر در دست اقدام قرار دارد.

این مسئول همچنین با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پانسیون پزشکان تویسرکان گفت: پانسیون پزشکان بیمارستان سردار سلیمانی تویسرکان نیز در دو بلوک ۶ واحدی آماده افتتاح و بهره‌برداری است و در روز‌های آتی می‌توان این ۱۲ واحد را در اختیار و استفاده پزشکان مقیم شهرستان قرار داد.

مجذوبی گفت: هر یک از این واحد‌ها در متراژ ۷۵ متر مربع ساخته شده و در مجموع، در دو بلوک ۲ و ۳ این طرح ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

او با اشاره به اینکه یک بلوک ۶ واحدی از این پانسیون در ماه‌های گذشته به افتتاح رسیده است، گفت: با بهره‌برداری از بلوک‌های ۲ و ۳ این پروژه، مجموعاً ۱۸ واحد زیست‌بوم پزشکان در اختیار شبکه بهداشت و درمان تویسرکان قرار می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.