سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحد‌های فرآورده‌های گوشتی لرستان نیرو جذب می‌کند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: استان بیش از ۳۰درصد از تولیدات گوشتی را به خارج استان صادر می‌کند که باتوجه‌به ظرفیت‌های بالای دامپروری و مرغداری در استان، واحد‌های تولیدی نیاز به نیروی جوان و توانمند دارند.

سید عماد شاهرخی امروز اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم در استان حوزه تولید گوشت قرمز و گوشت مرغ است که باتوجه‌به اقداماتی که طی چند سال گذشته صورت‌گرفته خوشبختانه جزو استان‌های صادرکننده گوشت قرمز و گوشت مرغ در کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: استان لرستان بیش از ۳۰ درصد از تولیدات گوشتی را به خارج استان صادر می‌کند که باتوجه‌به ظرفیت‌های بالای دامپروری و مرغداری در استان، واحد‌های تولیدی نیاز به نیروی جوان و توانمند دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: لذا بر اساس برآوردی که صورت‌گرفته واحد‌های تولیدی فرآورده‌های گوشتی حدود ۴۷۰ نفر نیرو نیاز دارند که ما بر اساس تفکیک شهرستانی به اداره کل کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده‌ایم.

شاهرخی بیان داشت: لذا از همه جوانان علاقه‌مند کار در حوزه‌های دامپروری و دامداری و مرغداری تقاضامندیم به واحد‌های کاریابی در تمام شهرستان‌های استان مراجعه و اگر نیاز به دوره آموزشی وجود داشته باشد هماهنگی لازم با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان برای به آموزش صورت به عمل آمده است.

شاهرخی تصریح کرد: در آخر باید تأکید کرد این نیرو‌ها هرچه سریع‌تر جذب می‌شوند و با مرکز جهاد کشاورزی دوره‌های بازآموزی برای این افراد در نظر گرفته می‌شود که هر چه سریع‌تر مشکلات و موانع برای این متقاضیان رفع می‌شود.

برچسب ها: کشاورزی ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.