سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن مهر سینمای استان سمنان در دامغان برگزار شد

جشن مهر سینمای استان سمنان آیینی یک‌روزه با تدارک ۳۰۰ دقیقه برنامه تخصصی روز دوشنبه با حضور هنرمندان، مدرسان و هنرجویان در شهر دامغان برگزار شد.

مسئول انجمن سینمای جوانان دامغان گفت: جشن مهر سینمای استان در ۲ بخش علمی و جشن سینما در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان و با حضور دانشجویان، مسئولان و هنر دوستان ترتیب یافت.

محمد مهدی کاشفی ادامه داد: با توجه به اینکه به جز تهران، تنها دانشگاه دامغان دارای رشته سینما است، تلاش شد که پیوندی قوی ایجاد شود تا با ساخت فیلم‌های مختلف در عرصه ملی و بین‌المللی از ظرفیت و توان شهرستان دامغان به نحو مطلوب بهره برد.

کاشفی خاطرنشان کرد: در این همایش یک روزه ۳۰۰ دقیقه برنامه تدارک دیده شد که ۱۲۰ دقیقه در بخش علمی و ۱۸۰ دقیقه مربوط به جشن سینما بود.

وی افزود: این همایش با حضور مسعود آب‌پرور، کارگردان سینما و تلویزیون برگزار شد که آثاری همچون سریال‌های رحیل، مستوران، زخم، هوش سیاه ۲ و عملیات ۱۲۵ را در کارنامه کارگردانی خود دارد که امیدواریم این همایش، زمینه‌ساز تقویت اندیشه هنرجویان و هنرمندان برای تولیدات بزرگ در شهرستان دامغان و استان سمنان باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.