سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاثیرگذاری انتقال مفاهیم و ارزش‌ها به جوانان با زبان هنر

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه انتقال مفاهیم و ارزش‌ها به جوانان از طریق هنر و بازی‌ها تاثیرگذار است، افزود: مجموعه شورا و شهرداری رشت از اقدامات فرهنگی و ارزشی حمایت می‌کنند.

محمد‌حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت  با حضور در کمیسیون توسعه پایدار شورای رشت  با اشاره بازی کارتی یاران میرزا با بیان آنکه میرزا کوچک خان از مفاخر حماسی کشور و چهره ای فراملی است گفت: شهید مبارز میرزا کوچک جنگلی همانند چهره هایی همچون ستارخان و باقرخان از آذربایجان و رئیس‌علی دلواری از بوشهر  تفکرات و مبارزات آزادیخواهانه داشته و  میرزا  اولین بنیانگذار تفکر نظام جمهوری در کشور بود.

وی با تاکید بر آنکه  علیرغم تلاش‌های انجام شده جنبش و تفکرات ناب میرزا و یاران همراهش   همچنان ناشناخته و به خوبی معرفی نشده  است گفت: متاسفانه فاصله نسل جدید ما از درک مجاهدت های ۸ سال دفاع مقدس هم زیاد است.
رئیس شورای اسلامی ضمن قدردانی از شهروند سازنده بازی فرهنگی یاران میرزا که در جلسه حضور داشت گفت: در جای جای کشور ما قهرمانان فرهنگی و آزادیخواه فراوانی هستند، وقتی این همه الگوی ایثار ، مقاومت و شجاعت در کشور داریم نباید دست روی دست  بگذاریم جوانان و نوجوانان به دنبال الگوهای بی اساس، بی ریشه و خیالی غرب بروند.

کارگرنیا با اشاره به آنکه انتقال مفاهیم و ارزش‌ها به جوانان از طریق هنر و  بازی‌ها تاثیرگذار است افزود : مجموعه شورا و شهرداری رشت از اقدامات فرهنگی و ارزشی حمایت می‌کنند و امیدواریم در آینده  اینگونه اقدامات مورد حمایت دیگر دستگاه‌ها نیز قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.