سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدودف: مذاکره با آمریکا درباره معاهده استارت همانند مذاکره با هیتلر است

معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه گفتگو با آمریکا درباره کاهش نیرو‌های هسته‌ای استراتژیک را «مذاکره با هیتلر» خواند.

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه در مورد رایزنی‌های احتمالی با آمریکا در مورد کاهش نیرو‌های استراتژیک هسته‌ای (SNF) اظهار نظر کرد و گفت «مذاکره با دشمنان مضر است.»

نظر مدودف به اظهارات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مربوط می‌شود که واشنگتن همچنان آماده مذاکره با مسکو در مورد کاهش تسلیحات هسته‌ای بدون پیش شرط است.

مدودف در کانال تلگرامی خود تاکید کرد که در درگیری نظامی کنونی بین مسکو و کی یف، آمریکایی‌ها متحدان و همدستان مستقیم اوکراین هستند و علاقه‌مند به پیروزی دولت خودخوانده اوکراین هستند و تسلیحات، منابع مالی و تجهیزات نظامی از کاخ سفید در اختیار رژیم زلنسکی قرار می‌گیرد.

این سیاستمدار افزود: «بنابراین، مذاکره در مورد استارت با آمریکا مفیدتر از مذاکره بر سر آتش بس با هیتلر در سال ۱۹۴۵ نیست.»

نیرو‌های مسلح فدراسیون روسیه در جریان حمله به منطقه زاپوریژیا، شهرک لواندنویه را آزاد کردند. این روستا قبلاً توسط نیرو‌های مسلح اوکراین در حمله تابستانی ۲۰۲۳ اشغال شده بود. اطلاعات مربوط به آزادی لواندنویه توسط وزارت دفاع روسیه تأیید شده است.

مترجم: پورکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.