سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه اصفهان رتبه اول تقدیم شهید در بین دانشگاه‌های کشور را دارد

رییس دانشگاه اصفهان گفت: بعد از دانشگاه تهران بیشترین شهید دانشجو را دانشگاه اصفهان تقدیم انقلاب کرده است که با احتساب جمعیت رتبه اول را در بین دانشگاه‌های کشور در تقدیم شهدا دارد.


حسین هرسیج بعد از ظهر امروز در نشست خبری چهارمین اجلاس استانی کنگره شهدای دانشگاهی استان اصفهان با بیان اینکه یادواره شهدای دانشگاهی استان در دوم آبان‌ماه قرار است برگزار شود، اظهار کرد: برای برگزاری برنامه مفصلی با حضور ۲ هزار خانواده شهید و مسوولان در دانشگاه برنامه ریزی شده و هدف ما ترویج ارزش‌های انقلاب و روحیه ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه بین دانشگاهیان است.

هرسیج با اشاره به شهدای شاخص دانشگاه اصفهان گفت: شهید نیلفروشان فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی دانشگاه ما بود و شهید دانشجوی لبنانی دانشگاه اصفهان به نام «علی الاشقر» نیز از دیگر دانشجویان شهید ما هستند.

رییس دانشگاه اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در لبنان و غزه گفت: تلاش رژیم صهیونیستی بر سلطه است و درگذشته نیز استعمارگران همین هدف سلطه را داشتند و امروز استعمار فرا نو است که افکار و بدنه جامعه را با خود همراه می‌کنند که مهم‌تر است.

دبیر کمیته دانشگاهی کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان نیز گفت: الان حق و باطل روبروی هم قرار گرفته و امیدواریم خون شهدا گریبان رژیم صهیونیستی را بگیرد.
مهدی یادگاری افزود: ۲۰۰ یادواره دانشجویی و ۱۲ سالگرد تدفین شهدا در دانشگاه‌ها برگزار شده است که بیش از ۷۰ هزار دانشجو در یادواره‌ها حضور داشتند و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲ هزار نفر در یادواره اصلی شرکت کنند.

منبع:ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.