طبق بررسیهای به عمل آمده تنها ساعاتى پس از پخش قسمتهاى جدید برنامه «نوآ» از شبکه نسیم، آمار بازدید و تماشاى آنلاین برنامه در درگاههای اینترنتى همچون تلوبیون، آرشیو شبکه نسیم و شبکه اینترنتی سپهر قابل توجه بوده است.
مجموع آمار مخاطبان «نوآ» در تلوبیون تاکنون که تنها ۶ قسمت از پخش آن گذشته به مرز هزاران نفر رسیده است.
«نوآ» این برنامه نوظهور همچنین در صفحات مجازی اینستاگرام نیز طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و شرکت کنندگان و همچنین دوستداران این برنامه جذاب اقدام به بازنشر استوری و پستهای آن نموده اند و بازخوردهای قابل توجهی نسبت به برنامه ارائه شده است.
«نوآ» در دسته مسابقات تلویزیونى قرار میگیرد که با ایده اى جدید و نوآورانه کمک به دیده شدن بانوان هنرمندى میکند که در حرفه طراحى دوخت و لباس سالها فعالیت کرده اند.
این مسابقه با امید به ایجاد باورمندى نسبت به صنعت تولید پوشاک و توجه به فرهنگ غنى ایرانى در قومیتهای مختلف تهیه شده است.