سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر سرلشکر نیلفروشان در تهران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان مستشار عالی جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد.

سرهنگ سیدابوالفضل موسوی‌پور روز دوشنبه از آغاز مراسم تشییع پیکر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه از میدان آیینی امام حسین (ع) تا میدان شهدا تهران خبر داد و به تشریح تمهیدات ترافیکی این مراسم پرداخت.

وی اظهار کرد: محدودیت‌های تردد از ساعت ۶ روز سه‌شنبه با حلقه اول آغاز شده و از شرق به دور گرد شرقی میدان امام حسین (ع) و معابر عمودی از خیابان ۱۷ شهریور از ضلع شرقی یک تقاطع مانده به خیابان ۱۷ شهریور از غرب به دور گرد غربی میدان امام حسین (ع) و معابر عمودی بر خیابان ۱۷ شهریور از ضلع غربی یک تقاطع مانده به خیابان ۱۷ شهریور و همچنین از جنوب در میدان شهدا خواهد بود. در ادامه نیز حلقه دوم از شرق بزرگراه امام علی (ع)، از غرب پل چوبی و از جنوب خیابان ۱۷ شهریور پل محلاتی اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ممنوعیت‌های توقف را نیز به شرح زیر اعلام کرد:

-خیابان انقلاب حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا پل چوبی در هر دو مسیر

-خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا

-دورگرد‌های غربی، شرقی میدان امام حسین (ع)

-خیابان دماوند حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا بزرگراه امام علی (ع)

وی از همه مردم درخواست کرد تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری با مامورین پلیس راهور در اجرای تمهیدات ترافیکی یادشده موجبات هرچه با شکوه‌تر اجرای این مراسم را فراهم کنند.

گفتنی است؛ شهید نیلفروشان در ۶ مهر ۱۴۰۳ در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت همراه با سیدحسن نصرالله، دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان به شهادت رسید. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.