سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش آتش نشانی به ۶۷۵۰ دانش آموز زرندی

به منظور افزایش آمادگی دانش آموزان در مواجهه با آتش سوزی، سازمان آتش نشانی زرند طی ۲۰ روز، به ۶ هزار و ۷۵۰ دانش آموز، آموزش هایی ارائه داد.

مرتضی بخشی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: به منظور افزایش آگاهی و آمادگی دانش آموزان در مواجهه با حوادث و آتش سوزی و اطلاعات عمومی آن ها درباره آتش سوزی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند اقدام به آموزش این عزیزان کرده است.

وی با اعلام اینکه آموزش‌های این سازمان از دوران مهد تا دانشگاه را شامل می‌شود،  افزود: افزایش آموزش عمومی ایمنی علاوه بر کاهش هزینه خدمات، ایمنی در شهر و سطح زندگی شهروندان را افزایش داده است و از وقوع حوادث غیرمترقبه به طور قابل توجه‌ای کم خواهد کرد.

بخشی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای آتش نشانان داوطلب خبر داد و تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی طی یک هفته در سازمان انجام می شود که علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به ایستگاه شماره یک مراجعه کنند.

وی آموزش بیش از ۶ هزارو ۷۵۰ دانش آموز طی بیست روز را از برنامه‌های این سازمان اعلام و بیان کرد: آموزش نکات ایمنی و اطفای حریق به دانش‌آموزان، آموزش‌های اولیه ایمنی، مقدمات مبانی حریق، کار عملی و شیوه استفاده از کپسول‌های اطفای حریق و تجهیزات اطفا حریق از جمله برنامه‌های آموزشی این سازمان برای دانش اموزان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.