سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرزندان نخبه زندانیان فارس شناسایی و حمایت می‌شوند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از شناسایی و معرفی فرزندان نخبه زندانیان این استان به مجمع خیرین نخبه‌پرور به منظور انجام اقدامات حمایتی خبر داد.

ششمین نشست هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شیراز با حضور اعضا و به ریاست دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در محل اتاق اصناف استان تشکیل جلسه داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در این نشست از تهیه و توزیع ۱۵۰۰ بسته تحصیلی به مناسبت سال جدید تحصیلی بین فرزندان دانش‌آموز خانواده‌های زندانیان تحت پوشش انجمن‌های حمایت از زندانیان شیراز و شهرستان‌های استان خبر داد.

سیدمصطفی بحرینی همچنین گفت: با برنامه‌ریزی لازم و هماهنگی اداره‌کل زندان‌ها، انجمن زندانیان و بنیاد نخبگان استان که محوریت انجمن نخبه پرور فارس را داراست، در آستانه امضای تفاهم‌نامه همکاری ـ حمایتی قرار داریم که به واسطه آن فرزندان نخبه و دارای استعداد برتر زندانیان تحت پوشش توسط انجمن‌های حمایت زندانیان شیراز و ۱۷ شهرستان تابعه استان شناسایی و به مجمع خیریه نخبه پرور استان معرفی می‌شوند.

رئیس هیئت مدیره انجمن و زندانیان مرکز فارس اظهار کرد: پیگیری برای تحقق این مهم اهمیت بسزایی در کاهش آسیب‌های ناشی از نبود سرپرست بر خانواده‌های زندانی دارد تا علاوه بر اینکه احدی از فرزندان زندانیان از تحصیل باز نماند، چنانچه دانش‌آموزی نخبه و دارای استعداد برتر شناخته شوند از بسته‌های حمایتی جهت صیانت از استعداد و توانمندی آنان برخوردار شوند.

او بیان کرد: در حال حاضر ۱۱ فرزند دارای استعداد برتر از بین خانواده‌های زندانیان تحت پوشش انجمن‌های حمایت زندانیان شناسایی و به بنیاد نخبگان استان و انجمن خیرین نخبه پرور فارس معرفی شده است و از خدمات حمایتی آنان برخوردار هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.