سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عکاسان حرفه ای ۱۳ استان کشور مهمان شهروندان خوی

نصراله پور شهردار خوی گفت: عکاسان حرفه ای ۱۳ استان کشور مهمان شهروندان خوی هستند.

حسن نصرالله پور شهردارخوی گفت: نخستین جشنواره عکس دارالقرار شمس خوی به میزبانی شهرداری با حضور ۲۰ عکاس حرفه‌ای از ۱۳ استان کشور از تاریخ ۲۳ مهر به مدت سه روز برگزار می‌شود.

نصراله پور در تشریح جزئیات این خبر افزود: این جشنواره ملی در دو بخش اردویی- حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود که ۷۱ عکاس از سراسر کشور با ارسال رزومه خود داوطلب شرکت در بخش حضوری شده‌اند.

وی ادامه داد: رزومه های ارسالی به دبیرخانه توسط هیأت علمی جشنواره بررسی شده و در نهایت تعداد ۲۰ عکاس حرفه‌ای از ۱۳ استان کشور را شایسته دعوت و حضور در اردوی ملی این جشنواره دانسته است.

شهردار خوی گفت : این عکاسان از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خراسان رضوی، زنجان، چهار محال بختیاری، خراسان شمالی، گیلان، اصفهان، کردستان، تهران، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان به اردوی این جشنواره ملی دعوت شده و در این رویداد هنری به رقابت عکاسانه خواهند پرداخت.

نصرالله پور با اشاره به موضوعات جشنواره اظهار داشت : جشنواره در سه بخش اصلی (چهره شهر)، ویژه (فرش خوی) و جنبی (خوی در گذر تاریخ) برگزار می‌شود و داوری آثار بر عهده رومین محتشم، کریم متقی و جواد عسکراوغلی است که از اساتید و عکاسان برجسته کشور هستند.

شهردار خوی برگزاری کارگاه‌های انتقال تجربه توسط اساتید و عکاسان مطرح کشور را از جمله برنامه‌های جنبی این جشنواره عنوان کرد و گفت: این کارگاه‌ها در راستای انتقال تجربه‌های عکاسانه در سالن اجتماعات شهرداری خوی برگزار می‌شود و حضور عموم علاقمندان در این کارگاه‌ها آزاد و رایگان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.