سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه برتر فرمانداری خوی در جشنواره شهید رجایی، مرهون تلاش، وحدت و همدلی دستگاه های اجرایی 

علی نژاد فرماندار خوی گفت: کسب رتبه برتر فرمانداری خوی در جشنواره شهید رجایی استان، مرهون تلاش جمعی ، وحدت و همدلی دستگاه های اجرایی است.

کریم علی نژاد معاون استاندار و فرماندار ویژه خوی در دیدار تعدادی از کارکنان دستگاه های اجرائی در پی کسب رتبه برتر شهرستان خوی در جشنواره شهید رجائی گفت: وحدت و همدلی و نقش اساسی دستگاه های اجرایی خوی در کسب موفقیت ها انکارناپذیر است.

وی افزود: کسب رتبه برتر در سطح استان، مرهون تلاش جمعی است و کسب این عنوان نباید منجر به ایجاد حس تکبر و خود برتر بینی شود ، بلکه باید با تاسی از سیره ائمه اطهار (ع ) ، تلاش و کوشش را نسبت به قبل بیشتر کرد تا شاهد حفظ این جایگاه برای شهرستان باشیم.

علی نژاد در ادامه گفت : شهرستان خوی به لحاظ دارابودن ظرفیت های بسیار بالا و داشتن مردم فهیم و بافرهنگ ، بایستی به جایگاه اصلی خود برسد که در این راستا نیاز به تلاش های بیش از پیش دستگاه ها را می طلبد.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به آینده، ترسیم دقیق مسیر پیشرو و داشتن عزم راسخ و اعتقاد قوی نسبت به ظرفیت‌های شهرستانی و افزایش فعالیت ها گفت : به طور یقین این موفقیت مرهون تلاش و زحمات همه دست‌اندرکاران در سطوح مختلف از جمله مسئولین ادارات و صدالبته کارکنان زحمتکش بوده و امیدواریم این روند موفقیت ادامه‌دار باشد.

علی نژاد همچنین بیان داشت: تجربه ثابت کرده هر اقدامی که دارای پیوست رسانه‌ای باشد و هنرمندانه و متعهدانه نسبت به انجام آن اقدام شود، در سطح جامعه بازخورد مثبت و اثرگذاری داشته است.

فرماندار خوی با اشاره به کسب رتبه برتر شهرداری خوی نیز در این جشنواره، اظهار نمود : آمارها نشان می دهد که این دوره از مجموعه مدیریت شهری نمره قابل قبولی از سوی مردم و مسئولین استانی را با فعالیت های عمرانی ، فرهنگی، اجتماعی و غیره دریافت کرده که ما نیز این موفقیت را به مهندس نصراله پور شهردار پرتلاش و کارکنان آن مجموعه تبریک می گوییم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.