سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم شنیده شده صدای ورزش در همه جای مازندران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در هفته تربیت بدنی و ورزش، صدای ورزش باید در همه جای استان شنیده شود.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در گفت و گویی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: برنامه‌های شاخصی برای گرامیداشت این هفته در استان ورزشی مازندران طراحی شده است.

او افزود: این هفته سنگ نشانی است که تاثیرات مهم ورزش در سلامتی، نشاط اجتماعی و موضوعات فرهنگی برای همه اقشار جامعه یادآوری و تاکید گردد.

رجبی گفت: مقام معظم رهبری ورزش را دروازه صدور معنویت می‌دانند و لذا همه مسئولان باید در هفته تربیت بدنی و ورزش برای نهادینه شدن فرهنگ ورزش در جامعه گام بردارند و از آنجایی که ورزش پیام آور ارزش‌های فرهنگی هر جامعه محسوب می‌شود، باید مورد توجه همه اقشار جامعه به ویژه جوانان قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه دستاورد‌های المپیک پاریس باری دیگر نشان داد که مازندران مهد ورزش و نیازمند توجه بیشتر است، افزود: از همه اقشار جامعه به خصوص آنهایی که مسئولیتی دارند انتظار داریم که خادمان دستگاه ورزش و جوانان مازندران را هم در توسعه زیرساخت‌های ورزشی، هم در ترویج فرهنگ ورزش و همگانی کردن ورزش، و هم در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و قهرمان پروری یاری رسانند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: تلاش کردیم امسال برنامه‌های متفاوت و متنوعی در هفته تربیت بدنی طراحی و اجرا کنیم که می‌توان به ۱۶۵ برنامه در حوزه ورزش قهرمانی، ۲۱۰ برنامه در حوزه همگانی، ۹۰ برنامه در حوزه فرهنگی، ۱۰ برنامه جوانان و ۵ افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های ورزشی و چندین افتتاح در بخش خصوصی استان اشاره کرد.

او افزود: مازندران، استان ورزشی است و طبیعتاً باید در هفته تربیت بدنی صدای ورزش در همه نقاط استان ازجمله روستا‌ها و مناطق کم برخوردار، کوچه و خیابان شهرها، ادارات، پارک‌ها و همه اماکن ورزشی شنیده شود.

رجبی گفت: هرگاه به همگانی کردن ورزش توجه و زیرساخت‌ها را برای همه‌ی اقشار فراهم کردیم، تاثیراتش را در موفقیت‌های بزرگ ورزش قهرمانی و افزایش غرور ملی و کاهش بیماری‌ها دیده شد و این هفته بهانه‌ای است تا همه اقشار جامعه را به تحرک، پویایی و به ورزش کردن دعوت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان افزود: همایش پیاده روی، همایش دوچرخه سواری، همایش کوهپیمایی، ورزش‌های کودکانه، برگزاری ورزش صبحگاهی، نشست با اساتید رشته‌های ورزشی در دانشگاه، برگزاری المپیاد درون مدرسه ای، برگزاری جشنواره ورزش‌های رزمی و هنر‌های فردی، افتتاح پروژه‌های ورزشی و ... از جمله برنامه‌های شاخص هفته تربیت بدنی و ورزش در استان مازندران خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.