سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه بین‌المجالس جهانی:

قطعنامه محکومیت رژیم صهیونیستی در اجلاس IPU به تصویب برسد

حجت‌الاسلام نبویان گفت: امیدواریم به همت کشور‌های اسلامی قطعنامه محکومیت رژیم صهیونیستی در اجلاس IPU به تصویب برسد.

حجت‌الاسلام سید محمود نبویان عضو هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی با اشاره به نشست روسای مجالس کشور‌های اسلامی در حاشیه این اجلاس گفت: این نشست با حضور رئیس مجلس امارات، عمان و نماینده فلسطین و البته آقای دکتر قالیباف برگزار شد و موضوع محوری آن مسأله مظلومیت ملت فلسطین و لبنان و عمق جنایات رژیم صهیونسیتی در سرزمین‌های اشغالی بود.

وی افزود: در دیدار آقای بوغالی با رئیس مجلس شورای اسلامی نیز بر لزوم محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی و تحقق آتش بس تاکید شد همینطور به این نکته اشاره شد که توجه رژیم صهیونسیتی به فلسطین و لبنان نیست بلکه هدف این رژیم تضعیف و نابودی امت اسلامی است.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تاکید کرد: هیچ دشمنی برای امت اسلامی بالاتر از یهود نیست.

وی در خصوص تلاش هیئت ایرانی و تعدادی دیگر از کشور‌های اسلامی برای صدور قطعنامه‌ای برای محکومیت اقدامات رژیم صهیونسیتی نیز تصریح کرد: در تلاش هستیم قطعنامه اضطراری‌ای در این خصوص به تصویب برسد و امیدواریم به همت کشور‌ها اسلامی به تصویب مجمع عمومی اجلاس IPU برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.