سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درب‌های بهشت از حرم حضرت معصومه (س) بر روی شیعیان گشوده خواهد شد

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: طبق روایت تمام شیعیان از گوهر وجودی بانوی کرامت بهره‌مند خواهند شد و درب‌های بهشت از این حرم بر روی شیعیان گشوده خواهد شد.

 آیت‌الله سید مهدی میرباقری در سخنرانی سالروز شهادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علی‌ها در حرم مطهر بانوی کرامت، گفت: طبق روایت تمام شیعیان از گوهر وجودی بانوی کرامت بهره‌مند خواهند شد و درب‌های بهشت از این حرم بر روی شیعیان گشوده خواهد شد.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت  افزود: مسیری که رسول گرامی اسلام برای امت ترسیم کرده‌اند مسیر فتح است؛ اما این معنای آسان بودن مسیر نیست؛ بلکه همراه با سختی است.

میرباقری تأکید کرد: تمام تلاش شیطان معطوف بر این است که کاری کند ایمان مؤمن از بین برود درحالی‌که مسیر خداوند مسیر سختی‌ها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: همراهی در این مسیر گاهی با گرسنگی، نقص اموال و … همراه است؛ اما خداوند به صابرانی که در این مصائب پایداری کنند بشارت داده است.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت بیان کرد: امت صابر، جامعه پایدار و اهل استقامت می‌دانند که مقصد خداوند است و راه این مسیر همراه با سختی‌هاست.

میرباقری در ادامه گفت: طی طریق الهی بدون عبور از ابتلائات ممکن نیست درحالی‌که امت‌های مؤمن گذشته نیز از متن فتنه‌ها عبور داده شده‌اند و هر کس از دل این ابتلائات سربلند بیرون آید پیروز شده است.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت یادآور شد: خام‌اندیشان و خوش‌خیالان که فکر می‌کنند با عافیت و راحتی می‌توان این مسیر را رفت دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند.

میرباقری افزود: اگر قرار است بهشتی زندگی کنیم و جزو امت صالحه باشیم باید از دل این سختی‌ها عبور نمائیم.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: طبق روایت در‌های بهشت در این حرم منور باز خواهد شد و تمامی شیعیان به واسطه شفاعت این بانوی بزرگوار داخل در بهشت خواهند شد.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی تأکید کرد: طرح خداوند برای امت اسلام بسیار بزرگ است و اگر کسی بخواهد با این طرح آشنا شود باید لوازم این طرح را درست بشناسد و خود را مقید به انجام آنها بداند و اهل استقامت باشد.

میرباقری یادآور شد: کسانی که وارد فتنه‌های این دوران شوند و خود را عبور دهند به ساحل امن الهی و وادی نور خواهند رسید و کسانی که گرفتار موج شیطنت‌های طواغیت شوند و عافیت‌طلب باشند هیچگاه به مقصد نهایی نخواهند رسید.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت تصریح کرد: اصل سختی این برنامه بر دوش اولیای الهی است و انبیای الهی و ائمه معصومین پرچم‌دار این طرح هستند.

میرباقری تصریح کرد: ائمه معصومین با صبوری و تحمل سختی‌ها و استقامت خود شیاطین را از امت اسلام دور می‌کنند و منطقه امن برای شیعیان ایجاد می‌کنند.

ویاوحضرت قرار خواهند گرفت.

میرباقری عنوان کرد: کانون این حرم، وجود بابرکت حضرت معصومه سلام‌الله‌علی‌ها است چراکه حضرت چراغ هدایتی است برای تمام شیعیان و تمام کسانی که وارد حرم می‌شوند توسط این بانوی کریمه تطهیر می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.