سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع نان صلواتی توسط بقاع شاخص قم در سالروز شهادت بانوی کرامت

تعدادی از بقاع متبرکه قم، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌معصومه (س) به همت سازمان اوقاف و امور خیریه قم اقدام به توزیع نان صلواتی می‌کنند.

زائران و شهروندان قمی می‌توانند در سالروز شهادت حضرت معصومه (س) از بقاع متبرکه سطح شهر نان صلواتی دریافت کنند.

این حرکت خداپسندانه به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم و در سالروز شهادت حضرت معصومه (س)، انجام می‌شود.

حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و محمد (ع) با توزیع نان لواش و به آدرس: خیابان امامزاده ابراهیم، ۲۰ متری رئیس کرمی، کوچه ۳۶ و با نان سنگک و به خیابان امامزاده ابراهیم، بین کوچه ۳۷ و ۳۹ در این امر خیر سهیم است.

آستان مقدس امامزاده جمال غریب (ع) با توزیع نان لواش و در آدرس: شهرک مهدیه طلاب، جنب بازارچه، با نان سنگک و به آدرس: شهرک مهدیه طلاب، خیابان انتظار، کوچه ۱۷ و با نان تافتون به آدرس: پردیسان، جنب پایانه اتوبوسرانی به سهم خود در این کار خداپسندانه شریک است.

آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) با توزیع نان لواش آدرس: بلوار ۱۵ خرداد، خیابان دروازه ری و آدرس: بلوار ۱۵ خرداد، خیابان نوبهار در این امر خیر سهیم است. آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر (ع) با توزیع نان: بربری به آدرس: بلوار روحانی، کوچه ۵، نان لواش به آدرس: خیابان آذر، کوچه ۳۶ و آدرس: بلوار روحانی، خیابان کوثر، نان سنگک به آدرس: خیابان نوبهار، روبروی کوچه ۵۸و آدرس: ابتدای خیابان کلهری در این کار خیر شریک است. آستان مقدس امامزاده ابواحمد (ع) نیز با توزیع نان سنگک به آدرس: بلوار خرداد، کوچه ۲۷ به عشاق کریمه اهل بیت (س) خدمت‌رسانی می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.