سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از اورهال تا بهسازی شبکه روشنایی بیش از ۳۷ بوستان در منطقه۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از رسیدگی به فضای سبز، ایمن سازی و بهسازی شبکه روشنایی بوستان‌های منطقه به عنوان اولویت فعالیت‌های شهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر شهرابی با بیان اینکه بوستان‌ها به عنوان یک مکان فرهنگی و تفریحی در شهر‌ها شناخته می‌شوند و روشنایی بوستان‌ها در آرامش و امنیت شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: در همین راستا بهبود و اصلاح شبکه روشنایی بیش از۳۷ بوستان و رفع خاموشی‌های این بوستان‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا بیش از ۳۰۰ پایه چراغ جدید و ۱۵۰۰ پروژکتور در بوستان‌ها نصب و جانمایی شده است، یادآور شد: همچنین عملیات اورهال در این بوستان‌ها انجام شده است.

شهردار منطقه۱۴ در ادامه به بازپیرایی بیش از۵ هزار متر مربع از بوستان‌ها و فضای سبز در محورهای، چون ابوذر، نبرد، ده حقی و... اشاره کرد و افزود: علاوه بر ادامه عملیات بازپیرایی در سایر بوستان‌های منطقه، طراحی و نصب المان، پایه پرچم، نورپردازی و بهسازی فضای سبز انجام خواهد شد.

شهرابی یاداور شد: ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان در فضا‌های عمومی و سرانه‌های سبز‌ها از اولویت‌های فعالیت‌های شهری منطقه است که در این راستا و برای خدمت به مردم و ایجاد منظر زیبا، امن و مناسب برای خانواده‌های عزیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.