سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ۲ پویش مردمی در سالروز رحلت حضرت معصومه (س)

همزمان با سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) ۲ پویش مردمی با عنوان "پویش مردمی و سوگواره عکس ملیکه ایران" و " پویش ملی ۱۷+۱ " با هدف آشنایی با بانوی کرامت در استان قم راه اندازی شد.

 این خانه با مشارکت ستاد مردمی خادمان ملیکه ایران به منظور انعکاس جلوه‌های باشکوه خادمی و عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر مقدس قم، پویش مردمی و سوگواره عکس ملیکه ایران را برگزار می‌کند.

خانه مطبوعات در توضیح این پویش مردمی آورده‌است:‌هم قدم با زائران بارگاه کریمه اهل بیت علیهم السلام و همراه با زائران ملیکه ایران با تلفن‌های همراه خود؛ لحظه‌های عزاداری و خدمت موکب داران خادم هیات‌های ایرانی و عراقی در شهر قم را ثبت نمایید، علاقه‌مندان با انتشار عکس‌های خود با هشتگ #ملیکه_ایران در صفحات شخصی شان در فضای مجازی به جمع خادمان ملیکه ایران بپیوندند.

۱۰ جایزه یک میلیون تومانی به همراه بسته هدیه معنوی به برگزیدگان این پویش اهدا می‌گردد.

روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان قم نیز اعلام کرد به همت این اداره‌کل، پویش ۱۷+۱ در ۲ بخش «معرفی آخرین کتابی که در مورد حضرت معصومه (س) خوانده اید» و «چرایی نام پویش» در آستانه سالروز شهادت ملیکه‌ی ایران برگزار می‌شود.

دوستداران کتاب و کتابخوانی از هر گروه سنی می‌توانند با ضبط ویدئویی، در حداکثر ۱۱۰ و حداقل ۶۰ ثانیه در این پویش شرکت کنند. ویدیوی ارسالی در حجم حداکثر ۱۰۰ مگابایت، باید به صورت افقی (با کادر ۱۶:۹) ضبط شود. شرکت کنندگان باید ابتدای ضبط ویدیو نام و نام خانوادگی، شهر، سن، شغل و عنوان کتاب را بیان کنند. جهت شرکت در این پویش از طریق مراجعه به سامانه www.ketabkhooon.ir اقدام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.