سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی رئیس جدید خانه نخبگان هرمزگان

در مراسمی رئیس جدید خانه نخبگان هرمزگان امروز معرفی شد.

منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در این مراسم گفت: ۱۰ کارگروه تخصصی برای بررسی مشکلات حوزه‌های مختلف استان و ارائه راهکار مناسب، در خانه نخبگان هرمزگان فعال شده است.

فرهادی افزود: اکنون سامانه خانه نخبگان نیز برای عضو گیری راه اندازی شده است و پس از شناسایی، از آنان در کارگروه‌های متناسب با تخصصشان استفاده می‌شود.

عامری مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه هرمزگان نیز گفت: مسائل بررسی شده در کارگروه‌ها در بخش تئوری و کاربردی مطرح، و ارتباط نخبگان با صنایع و مدیران اجرایی برقرار می‌شود.

سردار هدایت الله  امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان هم با اشاره به گام دوم انقلاب و لزوم تمدن سازی گفت: علاوه بر تلاش برای عبور از مرز‌های علمی باید بدنبال تمدن سازی اسلامی باشیم.

سردار  امیری افزود: در تغییر‌های نظم جهان امروزی نیاز به راه میانبر داریم و رهبر فرزانه انقلاب اصلی‌ترین ظرفیت این مسیر را استفاده از استعداد جوانان معرفی کرده است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت کشور و هرمزگان گفت: بسیج از ظرفیت انسانی و علمی خوبی برخوردار است و از آن می‌توان در جهت جمع شدن نخبگان و بررسی و ارائه راهکار برای حل مشکلات استان استفاده کرد.

حجت الاسلام حسین کرتی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان هم گفت: باید با حمایت و انگیزه بخشی به جامعه نخبگان، آنان را بیش از پیش فعال کنیم.

در پایان این مراسم یاسین پرموته به عنوان رئیس جدید خانه نخبگان هرمزگان معرفی، و از زحمات منصور فرهادی رئیس پیشین قدردانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.