سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای پرچم متبرک عتبه حسینی به حرم مطهر حضرت معصومه (س)

معاون تولیت عتبه حسینی با اهدای پرچم متبرک عتبه امام حسین (ع) به حرم مطهر حضرت معصومه (س)، از آستان مقدس این حضرت برای همکاری با موکب‌های عراقی تقدیر کرد و گفت: حضور موکب‌ها از کشور‌های مختلف در این آستان، به نوعی تجدید بیعت خادمی و دفاع از مقدسات است.

حاج فاضل ابو دکه؛ نماینده و معاون تولیت عتبه حسینی در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی ضمن ابلاغ سلام تولیت عتبه حسینی، پرچم متبرک عتبه حسینی و متبرکات آستان مقدس کربلا را از طرف تولیت این عتبه مقدسه به تولیت حرم مطهر بانوی کرامت اهدا کرد.

حاج فاضل ابو دکه در این دیدار گفت: انتقام عاجل خداوند و رزمندگان اسلام از دشمنان اسلام و انسانیت آرزوی دیرینه ماست و امیدواریم روزبه‌روز شاهد پیروزی جبهه مقاومت در سرتاسر دنیا باشیم.

 نماینده تولیت عتبه حسینی افزود: مواکب بسیاری از عراق جهت عرض ارادت به مناسبت شهادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علی‌ها به شهر مقدس قم آمده‌اند و امیدواریم این همکاری و این خدمت‌گزاری‌ها بیشتر شود.

  نماینده تولیت عتبه حسینی بیان کرد: در حقیقت این مواکب برای بیعت، استمرار عهد خادمی، دفاع از مقدسات اسلام و اتحاد و انسجام بین دولت ایران و عراق به شهر مقدس قم آمده‌اند و از مدیریت حرم مطهر بانوی کرامت قدرانی می‌کنیم که پذیرای این مواکب عراقی بوده‌اند.

حاج فاضل ابو دکه در پایان گفت: ما در حال تلاش هستیم باب زیارت که باز شده است روزبه‌روز آسان‌تر شود و زائران دو کشور با آسایش خاطر به زیارت عتبات عراق و ایران مشرف شوند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.