سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه آموزشیاران نهضت سوادآموزی از بلاتکلیف ماندن وضعیت استخدام

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از بلاتکلیف ماندن وضعیت استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی گلایه کرد.

به گفته شهروند خبرنگار ما قرار بود وضعیت استخدام آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی را طبق بند خ تبصره ۱۵ قانون بودجه ۱۴۰۳ اجرا نمایند، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
بند خ تبصره ۱۵ قانون بودجه ۱۴۰۳: وزارت آموزش و پرورش در صورت نیاز مجاز است نسبت به بکارگیری معلمان بازنشسته تا ٢٤ ساعت در هفته و افراد دارای سابقه خرید خدمتی و حق التدریسی در وزارت آموزش و پرورش و آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی به صورت حق التدریسی اقدام نماید.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام وقت بخیر، بند خ را برای نیرو‌های نهضت سوادآموزی اجرا نکردند و بدون تعیین تکلیف مانده اند؛ ما آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی بعد از سال ۹۲ بیش از ده سال بدون حقوق و فقط به امید استخدام با آموزش و پرورش همکاری کردیم و امروز بزرگواران از تلاش ما چشم پوشی می‌کنند در حالی که تمام دوره‌های قبل از ما جذب شده اند، ممنون می‌شوم این موضوع را در اخبار اعلام کنید.
به طور مثال بنده با دکترای شیمی دانشگاه روزانه ده سال در زمانی که استخدامی به این صورت نبود به امید استخدام در نهضت سواد آموزی وقت گذاشتم و امروز گویا به چشم مسئولین محترم نمی‌آید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.