سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضربه به دو تیم تروریستی وابسته به گروهک جیش الظلم در جنوب سیستان و بلوچستان

اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان اعلام کرد: ۲ تیم تروریستی وابسته به گروهک مزدور جیش الظلم در شهرستان‌های راسک و سرباز مورد شناسایی قرار گرفته و تمامی اعضای آن دستگیر شدند.

اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان اعلام کرد: ۲ تیم تروریستی وابسته به گروهک مزدور جیش الظلم در شهرستان‌های راسک و سرباز مورد شناسایی قرار گرفته و تمامی اعضای آن دستگیر شدند. بر اساس اطلاعات قبلی و اعترافات صریح افراد بازداشت شده، آنها با استفاده از سلاح‌های جنگی و سازه‌های انفجاری، قصد انجام اقدامات تروریستی و ایجاد ناامنی در استان را داشتند که با عنایات الهی، پیش از هرگونه عملیات ضد امنیتی، بازداشت شده و محل اختفای سلاح و تجهیزات انفجاری آنها با کمک مردم شریف استان کشف و ضبط گردید.

سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن تشکر صمیمانه از همکاری‌های مردمی در کشف توطئه‌های تروریستی، همچنان تقاضا دارند هرگونه تحرکات مشکوک گروهکی و تروریستی را به ستاد خبری اداره‌کل اطلاعات استان، شماره ۱۱۳، گزارش فرمایند.

 

برچسب ها: تیم تروریستی ، فراجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
چ.ک
۱۴:۴۰ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
مردم ایران خیلی خوب هستن مخصوصا مردم سیستان و بلوچستان من باهشون برخود کاری دارم میشناسم اینهایی که تروریست هست اغفال شدن و پشیمان
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
ٱلۡحَمۡدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلۡعَٰالَمِينَ
حسنی
۱۳:۳۹ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
اگر اداره اطلاعات میخواهد موفق عمل کند این اطلاعات را بخرد نسبت به کوچک و بزرگ بودنش قیمت گذاری بکند اگر پول درمیان باشد حتی نزدیکان این نیروها حاضر به دادن اطلاعات میشوند