سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از روسای سابق دادگستری، قضات برتر و کارمندان نمونه قضایی گلستان

با حضور معاون اول قوه قضائیه در شورای قضایی گلستان از مدیران کل سابق دادگستری گلستان، قضات برتر و کارمندان نمونه قضائی استان قدردانی شد.

در شورای قضایی دادگستری گلستان سه نفر از مدیران کل سابق دادگستری گلستان قدردانی شد.

معاون اول قوه قضاییه با ستایش از این اقدام گفت: متاسفانه در دستگاه قضایی نتوانسته‌ایم آن‌گونه که شایسته است از خدمات ارزنده همکارانی که بازنشسته می‌شوند، قدردانی کنیم.

حجت الاسلام حمزه خلیلی افزود: ابتکار رئیس کل دادگستری استان در تجلیل از مدیران سابق این استان و قدردانی از همکارانی که سال‌هاست بازنشسته شده‌اند، ستودنی است و حتما این ابتکار را در همه استان‌ها دنبال و اجرایی خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان هم در این جلسه با گزارش بخشی از اقدامات عملکرد دادگستری استان گفت: اگر امروز توفیقی در زمینه بهبود خدمات و شاخص‌های دادگستری استان داریم در نتیجه یک کار تیمی بوده ما ادامه کار مدیران پیشین را داشتیم و از خدمات ماندگار همه مدیران سابق قدردانی می‌کنم.

حیدر آسیابی افزود: امروز دادگستری استان در حل مسائل کلان استان مانند پتروشیمی و حفاظت از منابع طبیعی استان، عملکرد قابل قبولی دارد که نتیجه فعال و پای کار بودن و صمیمت و هم‌دلی همکاران در حوزه‌های قضایی استان است.

احمد فاضلیان از روسای سابق دادگستری استان هم در این جلسه با قدردانی از توجه به سرمایه نیروی انسانی از سوی آقای آسیابی گفت: همه باید در جایگاهی که هستند از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند.

وی افزود: بهره‌مندی از تجربه قضات هم موضوعی است که باید برای آن تدبیر شود.

هادی هاشمیان رئیس سابق دادگستری استان هم در این جلسه گفت: اثر گذاری در جایگاهی که بتوان به مردم خدمت و گره‌ای از مشکلات آنان گشود به ویژه در دستگاه قضایی توفیق الهی است و همه باید قدردان آنان باشند.

در جلسه امروز هم چنین از قضات برتر و قضات و کارمندان نمونه کشوری هم قدردانی شد.

برچسب ها: دادگستری ، تجلیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.