سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت کمیته امداد از ۱۰ هزار یتیم و محسنین اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۹۹۳ یتیم و ۸۰۱۲ فرزند مشمول طرح محسنین، تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند.

علیرضا حسین‌نژاد در حاشیه مراسم تجلیل از حامیان ایتام و محسنین فراجا که با حضور سردار جواد تقوی، فرمانده انتظامی استان و در محل قرارگاه فرماندهی انتظامی استان اردبیل برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی در کنار ایجاد امنیت و آرامش برای همشهریان، در حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل نیز نقش فعال و حضور قابل‌توجهی دارند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: اقدامات نیروی انتظامی در دستگیری از فقرا و نیازمندان جامعه، بسیار جای تقدیر دارد که همواره به‌عنوان یکی از شرکای اجتماعی کمیته امداد پیشرو در خدمت‌رسانی به همنوعان نیازمند هستند.
او در ادامه گفت: ۱۹۹۳ یتیم و ۸۰۱۲ فرزند مشمول طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند که با مساعدت حامیان برای رفع مشکلات اساسی آنها در تلاش هستیم.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر ۱۸۸ حامی از سبزپوشان نیروی انتظامی حمایت از ۳۵۰ فرزند یتیم و محسنین را عهده‌دار شده‌اند که با مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی خود به طور مستمر با این نهاد همکاری می‌کنند.
حسین‌نژاد تصریح کرد: دراین‌خصوص، این نکته قابل توجه است که به‌طورقطع تعداد حامیان ایتام و محسنین در فراجا بیش از این تعداد است، اما بسیاری از مأموران نیروی انتظامی می‌خواهند جزو خیران بی‌نام و گمنام باشند.
او ادامه داد: حامیان نیک‌اندیش نیروی انتظامی به طور متوسط، ماهیانه بیش از ۲۰ میلیون تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل مساعدت می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه کمک‌های فراجا در استان اردبیل تنها به حمایت از ایتام و محسنین ختم نمی‌شود، گفت: نیروی انتظامی در ساخت مسکن محرومان، توزیع سبد کالا و بسته‌های معیشتی و کمک به توانمندسازی و خوداتکایی خانوار تحت حمایت نیز مشارکت چشمگیری داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.