سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه ورودی‌های جدید رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش شهریه

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از افزایش ۳ برابری شهریه دانشگاه آزاد اسلامی برای ورودی‌های جدید رشته پزشکی خبر داد.

ورودی‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی رشته پزشکی با ارسال پیام‌هایی از افزایش ۳ برابری شهریه خبر دادند. به گفته آنها مبلغ شهریه بعد از اعلام نتایج به اطلاع دانشجویان رسانده شده است. در حالی که باید در دفترچه انتخاب رشته درج می‌شد تا دانشجویان از همان ابتدا از افزایش شهریه مطلع می‌شدند.

آنها گفتند ورودی‌های سال گذشته ۳۰ الی ۴۰ میلیون تومان شهریه پرداخت می‌کردند، اما امسال به ۹۰ میلیون تومان رسیده است. دانشجویان رشته پزشکی با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروندخبرنگار
دانشگاه ازاد اسلامی بدون اطلاع قبلی و پس از اعلام نتایج شهریه‌ی رشته پزشکی را ۳ برابر کرده است و از ۳۰ میلیون به ۹۰ میلیون رسیده است (سالی ۱۸۰ میلیون).  با توجه به اینکه پرداخت این مبلغ از توان ۹۰ درصد خانواده‌های زحمتکش ایرانی خارج است و طبق قانون دانشگاه آزاد حداکثر مجاز است که شهریه را ۲۵ درصد افزایش دهد.  حذف شهریه ثابت و یکسان شدن شهریه آزاد عادی و خود گردانم نیز از دیگر اقدامات نا به حق است که انتظار می‌رود مورد پیگیری قرار گیرد.

ضمن اینکه در بخشنامه ذکر گردیده است مبلغ جدید شهریه در دفترچه آزمون سراسری لحاظ گردد، اما هیچ اطلاع رسانی در زمان انتخاب رشته آزمون سراسری مبنی بر این افزایش نجومی نبوده است لذا طبق خود بخشنامه مذکور تصویب این بخشنامه غیر قانونی است.  لطفا برای لغو ان اقدامی صورت گیرد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.