سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۹ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی مدارس سمنان هزینه شد

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس سمنان گفت: ۴۹ میلیارد ریال در قالب طرح شهید عجمیان با هدف بهبود کیفیت فضاهای آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم تخصیص یافت.

قزوینیان گفت: طرح شهید عجمیان برای دومین سال متوالی با رویکرد بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق هدف برنامه‌ریزی شده است که به عنوان یکی از طرح‌های موفق در حوزه آموزش و پرورش کشور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: تخصیص بودجه ۴۹ میلیارد ریالی به طور متمرکز به استان سمنان نشان از عزم جدی دولت برای بهبود کیفیت آموزشی در مناطق محروم است که این اقدام بی‌سابقه گامی بزرگ در راستای تحقق عدالت آموزشی در کشور محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: ۴۹ میلیارد ریال فقط برای زیباسازی و تعمیر مدارس شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان به عنوان یک اقدام ارزشمند در راستای عدالت آموزشی هزینه شد.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس سمنان بیان کرد: گروه‌های جهادی در قالب طرح شهید عجمیان با استفاده از این بودجه، به رنگ آمیزی و زیباسازی بیش از ۲۲۲ مدرسه و یکهزار و ۱۸۳ کلاس درس در شهرستان‌های استان و سایر مناطق محروم اقدام کردند.

وی اظهار کرد: بیش از هزار و ۸۳۱ میز دانش آموزی در قالب طرح شهید عجمیان تعمیر و نوسازی شد تا دانش آموزان بتوانند در محیطی مناسب و با تجهیزات کافی به تحصیل بپردازند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.