سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای اتوبان‌های تهران طی ۲۴ ساعت

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ۱۲ سارق حرفه‌ای گوشی‌قاپ را در عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر کردیم که ۵۵ گوشی مسروقه و چندین گردنبند کشف و ضبط شد.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۱۲ نفر از سارقان حرفه‌ای قاب‌زن که در اتوبان‌های تهران اقدام به سرقت گوشی شهروندان می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند. از روز گذشته تاکنون، ۵۵ دستگاه گوشی مسروقه در بازرسی از منازل این افراد کشف و ضبط شده است. همچنین، ۴ نفر مال‌خر که با این سارقان در ارتباط بودند نیز امروز صبح شناسایی و دستگیر شدند و در حال انتقال به مقر هستند. امیدواریم بتوانیم اموال بیشتری از این افراد کشف کرده و تمامی اموال مسروقه را به مالباختگان بازگردانیم.

او گفت: شگرد این افراد به این صورت بوده که دو نفر با یک موتور به‌سرعت به سمت هدف حرکت کرده و شخصی دیگر، که همراه آنها بوده و وظیفه اسکورت را بر عهده داشته، با موتور دیگری در پشت سر آنها حرکت می‌کرده است. در صورت نیاز به کمک، نفر سوم وارد عمل می‌شد تا بتوانند فرار کنند. خوشبختانه، تمامی این افراد با هماهنگی قضایی دستگیر شدند و ده‌ها فقره سرقت از آنها کشف شده است. مالباختگان نیز برای شناسایی سارقان دعوت شده و سارقان را شناسایی کرده‌اند. همچنان با جدیت پیگیر کشف بقیه اموال هستیم تا در اسرع وقت آنها را به مالباختگان تحویل دهیم.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: یکی از روش‌های این سارقان این بوده که از شیشه‌های پایین خودرو‌ها سوءاستفاده می‌کردند و در لحظه غفلت مردم، گوشی یا گردنبند‌های نمایان را به‌سرعت سرقت می‌کردند. تعدادی گردنبند نیز کشف شده که به‌زودی به مالباختگان تحویل خواهد شد.

او در پایان گفت: از همکاری همه نیرو‌ها تشکر می‌کنیم و امیدواریم با ادامه تلاش‌ها، تمامی اموال سرقتی بازگردانده شود.

در خصوص همین موضوع می توانید تصاویر دستگیری سارقان گوشی قاپ تهران را ببینید.

خبرنگار: عطیه رضایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.