سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت استاندار در پی عروج جانباز شهید حاج اسماعیل روشن

استاندار مرکزی شهادت جانباز سرافراز ۷۰ درصد حاج اسماعیل روشن را تسلیت گفت.

دکتر فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی و رئیس ستاد کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با صدور پیامی شهادت جانباز سرافراز ۷۰ درصد حاج اسماعیل روشن را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

خبر آسمانی شدن یادگار هشت سال دفاع مقدس، اسوه صبر و ایثار، جانباز سرافراز و اَخ‌الشهید "حاج اسماعیل روشن" پس از قریب ۴۰ سال استقامت و تحمل مشقت و آلام در مسیر پُرافتخار جانبازی، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

این شهید عزیز که با روحیه انقلابی همواره در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوشا، الگوی ساده‌زیستی و اخلاص و در هنگام حیات نیز شهیدی زنده بود در نهایت با وصلی عاشقانه به دیدار معبود شتافت و در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.

امروز عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گران‌قدر شهدا کوشیدند؛ جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پُرتمنای آنان را به همرزمان شهیدشان واصل می‌کند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده معزز این شهید والامقام به‌ویژه همسر مکرمه ایشان که زینب‌وار التیام‌بخش آلام این جانباز عزیز بود، مردم شهیدپرور استان مرکزی و شهر اراک؛ از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و همنشینی با همرزمان شهیدش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.