سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار تهران:

رفع مشکل تاریکی معابر و راه‌های پایتخت ضروری است

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران رفع نقاط تاریک و فاقد روشنایی معابر را یکی از عوامل مهم در کاهش تصادفات اعلام کرد.

 محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در جلسه کمیته راهبری کاهش تصادفات رانندگی استان تهران با بیان اینکه کاهش تصادفات به صورت جدی از سوی استانداری پیگیری شده است، اظهار کرد: نزولی شدن آمار تلفات ناشی از تصادفات در سال جاری مبین این تلاش‌ها و اقدامات مناسب در این حوزه است.

وی رفع نقاط تاریک و فاقد روشنایی در معابر استان را یکی از عوامل مهم در کاهش تصادفات اعلام کرد و ادامه داد: به دستگاه‌های ذیربط ۱۵ روز مهلت داده شده تا نسبت به شناسایی این نقاط اقدام کنند و از طریق نهاد‌های امنیتی پیگیری‌های لازم در جهت روشنایی معابر و نقاط بی دفاع انجام شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در ادامه بر ضرورت تداوم اقدامات در حوزه کاهش تصادفات رانندگی در این استان تاکید کرد.

کاهش ۹.۴ درصدی تصادفات درون و برون شهری پایتخت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران نیز در این جلسه گفت: تلفات ناشی از تصادفات درون و برون شهری استان تهران نیمه اول امسال در مقایسه با نیمه اول سال گذشته ۹.۴ دهم درصد کاهش داشته است.

میرمحمد غراوی با اشاره به اعلام پزشکی قانونی از افزایش تصادفات به خصوص تصادف راکبین موتورسیلکت و برخورد با عابران پیاده در سطح شهر‌ها و معابر درون شهری مناطق مختلف استان خبر داد و افزود: طبق آمار اعلامی طی ۶ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل این تصادفات رشد و افزایش قابل توجهی داشته است.

غراوی اضافه کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، مقرر شد برای کاهش تصادفات درون شهری از طریق رفع نقاط حادثه خیز، ایمن سازی مسیرها، روشنایی معابر آموزش و فرهنگ سازی توسط شهرداری‌ها، راهداری و حمل و نقل ترافیک جاده‌ای، وزارت راه، پلیس راه و پلیس راهور بیش از پیش موفق عمل کنیم.

معاون استاندار تهران، رشد فزاینده تصادفات درون شهری را نگران کننده اعلام کرد و یادآور شد: در این جلسه برای این موضوع چاره اندیشی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
نور اتوبانا و بزرگراهها باید دو برابر بشه