سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ ساخت ۸۰۰ واحد مسکن روستایی در گره زوی شیروان بر زمین خورد

عملیات ساخت ۸۰۰ واحد مسکن روستایی در روستای گره زو شهرستان شیروان با حضور استاندار آغاز شد.

استاندار خراسان شمالی در این مراسم اجرای طرح ساخت مسکن روستایی را سبب توسعه و آبادانی این منطقه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تلاش و همکاری تمام دستگاه‌های متولی، روند ساخت و اتمام این پروژه با سرعت طی شود.
محمدرضا حسین نژاد افزود: طرح ساخت واحد‌های مسکن روستایی از خواسته‌های مهم مردم بود که با پیگیری‌های مستمر تمام تشریفات تصویب اجرای این طرح طی شد.
حسین نژاد گفت: این طرح استعداد افزایش تا ۲۰۰۰ واحد مسکن را دارد و با توجه به موقعیت آن سبب رشد و توسعه روستا و شهرستان خواهد بود.
وی تاکید کرد:همزمان با اجرای طرح ساخت واحد‌های مسکن روستایی در این منطقه، مباحث زیرساختی مربوط به ساخت مسجد، مدارس و ... برای منتفع شدن مردم، در طرح دیده و اجرایی شود.

فرماندار شیروان هم گفت: برای هر متقاضی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات مسکن روستایی پرداخت می‌شود.
دولت اسماعیل زاده افزود: پرداخت تسهیلات با کارمزد پنج درصد تا سقف سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در راستای نهضت ملی مسکن در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به استان از ابتدای دی ماه سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده است.
ساخت این واحد‌های مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا و هر واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۰۰ متر مربع به شکل ویلایی ساخته می‌شود.

برچسب ها: بنیادمسکن ، کلنگ زنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.