سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس پلیس فتا بوشهر:

باند تولید و انتشار محتوای مبتذل در استان بوشهر دستگیر شدند

قاسمی گفت: اعضای باند هفت نفره تولید و انتشاردهنده محتوای مبتذل اینستاگرامی که اقدامات مجرمانه در پوشش ورزش بانوان انجام می دادند دستگیر شدند.

سرهنگ مهدی قاسمی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سردسته و اعضای این باند مجرمانه، همگی خانم‌های جوان و نوجوان بوده که در قالب یک نوع ورزش گروهی و با تقلید از نمونه‌های خارجی، اقدام به تولید محتوای مبتذل در ساعات خلوت و مناطق کم تردد سواحل بوشهر کرده و به جهت افزایش دنبال کننده و جذب مشتری در ده‌ها صفحه اینستاگرامی در اختیار منتشر می‌کردند.

وی افزود: با توجه به حجم و میزان بالای انتشار محتواهای مبتذل مجرمانه تولید شده توسط این باند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، سر دسته و اعضا دستگیر یا احضار شده و با توقیف تجهیزات دیجیتال مورد استفاده در اقدامات مجرمانه ، تارنماهای در اختیار آنان مسدود یا محتواهای مجرمانه حذف و سالم سازیشد.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر یادآور شد: اعضای باند یادشده به مراجع ذیصلاح قضائی جهت سیر مراحل نهایی قانونی معرفی شدند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه تولید و انتشار هرگونه محتوا در فضای مجازی باید با در نظر گرفتن قوانین جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاقی باشد، تاکید کرد: پلیس فتا برابر وظایف قانونی و با احترام به مطالبات مردمی به ویژه خانواده‌ها، برخورد قاطعانه و قانونی با شبکه‌های سازمان یافته و باندهای مجرمانه ناهنجاریهای اخلاقی و مروجین ابتذال در فضای مجازی را در اولویت ماموریتی خود قرار داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.