سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش‌آموزان خراسان جنوبی در المپیاد‌های علمی ۱۴ مدال کسب کردند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب ۱۴ مدال طلا، نقره و برنز کشور در المپیاد‌های علمی توسط دانش آموزان دبیرستانی استان خبر داد.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب ۱۴ مدال طلا، نقره و برنز کشور در المپیاد‌های علمی توسط دانش آموزان دختر و پسر دبیرستانی استان در دوره تابستانه المپیاد باشگاه دانش‌پژوهان خبر داد و گفت: خانم‌ها آیدا جهان بین از قاین و سارا بزرگمهر از بیرجند و آقایان یوسف جنگجو، هومن عظیمی نیا و محمدرضا مهدی پور از قاینات موفق به کسب مدال طلا به ترتیب در المپیاد علوم زمین و المپیاد علوم وفناوری نانو شدند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به کسب مدال نقره المپیاد‌های علوم زمین، سلول‌های بنیادی و علوم و  فناوری نانو به ترتیب توسط سارا دوستی از بیرجند، زهرا نخعی کرقند از قاین، محمدمهدی قاسمی از قاین و محمد رضاپور و سعید سالاری از قاین، و محمد مهدی سیروسی از بیرجند ادامه داد: خانم‌ها پرستو پسندی، الینا عرب پور و آقای رضا راستی هر سه از قاین به مدال برنز المپیاد علوم وفناوری نانو بسنده کردند.

موسوی نژاد ابراز امیدواری کرد این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد و دانش‌آموزان ما در آینده نیز در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی درخشش بیشتری داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.