سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حزب‌الله برگ برنده جدی دارد تا خشونت صهیونیست‌ها را متوقف کند

انبارلویی، فعال سیاسی گفت: آن چیزی که کابینه صهیونیست‌ها و رهبران کنونی آنها از خود در جهان و رسانه‌ها به نمایش گذاشته‌اند خون آشامی است که عادت به کشتار و خونریزی دارد.

کاظم انبارلویی فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره تنفر مردم جهان از صهیونیست‌ها اظهار کرد: جهان امروز تحمل نسل کشی و وجنایت جنگی را ندارد و آن چه که در غزه و لبنان می‌گذرد یک خشونت عریان است که به هیچ وجه افکار عمومی جهان و جوانان حتی در داخل سرزمین‌های اشغالی چنین رویکردی را نمی‌پذیرند.

وی ادامه داد؛ آن چیزی که کابینه صهیونیست‌ها  و رهبران کنونی آن‌ها از خود در جهان و رسانه‌ها به نمایش  گذاشته اند خون آشامی است که عادت به کشتار و خونریزی دارد و جامعه جهانی چنین رویکردی را نمی‌تواند بپذیرد.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم که حزب الله برگ‌های برنده جدی دارد تا خشونت صهیونیت‌ها را متوقف کند. این‌ها در زمین حزب الله تسلط خود را نشان داده. آن‌ها در تداوم موشک پراکنی در شهر‌هایی مانند تل آویو و حیفا بسیار خوب اقدام کردند و لذا اسرائیل هیچ راه حلی جز پپذیرش شکست ندارد.

انبارلویی در انتها گفت:‌آن چه که از سوی ایران دیده می‌شود ۲ کلمه بیشتر نیست.  آمادگی برای توقف جنگ و دوام آمادگی برای مقابله با جنگ افروزان در منطقه با توجه به هر شرایطی که وجود آید. همچنین حضور آقای قالیابف و عراقچی در کانون خطر در لبنان حکایت از چنین تصویری از تلاش‌های دیپلماتیک ایران دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
اگر .. حزب‌الله برگ برنده‌ای دارد...باید هرچه سریعتر اقدام کند ..قبل از اینکه..دشمنان ضربه کاری..به جبهه مقاومت نزدند