سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال بیش از ۹۵ میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج

مدیر کل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت : در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۹۵ میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شده است.

جهانبخش نوکانی در جلسه شورای برنامه ریزی منطقه، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه ارسال نفت‌گاز به نیروگاه سیکل ترکیبی نسبت به مدت مشابه پارسال با افزایش ۲۱۲ درصدی همراه بوده است. 

وی افزود : تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج یکی از مسولیت های مهم پخش منطقه کردستان می باشد که باتوجه به محدودیت های عرضه گاز طبیعی در فصول سرد سال تامین و ذخیره سازی سوخت مایع نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج به عنوان تامین کننده برق استان فوق العاده حائز اهمیت است. 

نوکانی با تاکید بر اهمیت مدیریت مصرف فرآورده های نفتی بویژه با توجه به شرایط ناترازی عرضه سوخت در کشور ، افزود : حضور جدی مسئولین واحدها و روسای نواحی در جایگاههای عرضه سوخت  و بازدید از مصرف کنندگان عمده و جز جهت تامین وتوزیع مطلوب فرآورده های نفتی ،حفظ وصیانت از فرآورده های نفتی به عنوان سرمایه ملی و پیشگیری و مبارزه با قاچاق وعرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی است.

ارسال ۴ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای کردستان 

مدیر کل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت : تامین سوخت زمستانی روستاهای استان از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه ۴ میلیون لیتر نفت سفید ارسال شده است که از این مقدار ۳ میلیون لیتر آن به روستاهای صعب العبورارسال و ذخیره سازی شده است. 

نوکانی افزود : ۹۰ جایگاه عرضه فرآوردهای نفتی و ۵۲ جایگاه CNG در استان فعالیت می‌کنند.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.