سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده‌‌های معظم شهدای میرجاوه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهیدان والامقام قادر بخش و احمد ریگی در بیت معزز شهیدان دیدار کرد.

میر حسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان و فرماندار شهرستان میرجاوه ظهر امروز با حضور در بیت شهیدان قادر بخش و احمد ریگی با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین هستی خود به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل کردند و الگویی ماندگار از خود برجای گذاشتند. 

مجتبی میرحسینی در ادامه افزود: آنچه که امروز در کشور داریم بواسطه خون پاک شهدا و ایثارگری ایثارگران و خانواده‌های آنان است.

شهید قادربخش ریگی یکم مهر ۱۳۵۲ در شهرستان میرجاوه متولد شد و  ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ در سن ۴۷سالگی پس از خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در شهرستان میرجاوه به فیض شهادت نائل آمد. 

شهید احمد ریگی دهم خرداد ۱۳۳۶ در شهرستان میرجاوه به دنیا آمد، در سپاه پاسداران خدمت می کرد و ۷ تیر ۱۳۷۳ در تنگه چشمه بید میرجاوه هنگام درگیری با اشرار به شهادت رسید. 
 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.