سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحول در تأمین انرژی با پروژه نیروگاه ۲۵ مگاواتی در بندر شهید بهشتی چابهار

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پیشرفت‌ قابل توجه پروژه احداث نیروگاه برق ۲۵ مگاواتی از نوع CHP و تأسیسات تولید آب شیرین در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

هادی مومنی با اعلام این خبر که پروژه احداث نیروگاه برق مقیاس کوچک ۲۵ مگاواتی تولید همزمان برق و حرارت و تأسیسات تولید آب شیرین در بندر شهید بهشتی چابهار پیشرفت‌ قابل توجه داشته است، اظهار کرد: این پروژه با هدف تأمین پایدار انرژی برای سرمایه‌گذاران بندری و همچنین شهروندان چابهار طراحی شده است و نیروگاه مذکور به عنوان یک منبع انرژی کلیدی، نه تنها برق مورد نیاز سرمایه گذاران بندری را تأمین خواهد کرد بلکه به افزایش کیفیت زندگی شهروندان نیز کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: عملیات بتن‌ریزی فونداسیون مخازن ۴۰۰۰ مترمکعبی آب با سرعت و دقت بالا در حال انجام است و روزانه ۴۰۰ متر مکعب بتن به صورت یکپارچه ریخته می‌شود که نشان از تعهد و تلاش مستمر تیم اجرایی برای پیشبرد پروژه است.

معاون فنی و مهندسی بندر چابهار با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه به عنوان گام مهمی در راستای توسعه پایدار و تأمین نیازهای انرژی منطقه به شمار می‌آید، اظهار کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با تداوم این تلاش‌ها در جهت بهبود زیرساخت‌های برقی و تأمین آب شیرین برای مردم چابهار متعهد و گام بر می دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.