سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر هم افزایی با تشکیلات قضایی

استاندار آذربایجان شرقی بر تعامل و هم افزایی میان تشکیلات قضایی و دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.

سرمست امروز در دیدار مسئولان قضایی استان گفت: خروجی هم افزایی بین این دو مجموعه امنیت و توسعه پایدار برای استان می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورتی که مناسبات و تعاملات دستگاه‌های اجرایی و قضایی به خوبی انجام نشود در نهایت مردم ضرر می‌بینند افزود: هماهنگی و همدلی این دو مجموعه موجب ارتقاء سرمایه اجتماعی و کارآمدی نظام می‌شود.

وی سیاست تشکیلات قضایی را مبتنی بر پیشگیری و صیانت عنوان و تصریح کرد: برخورد دستگاه‌های نظارتی با مدیران نباید موجب شود در جهت منافع عمومی جامعه، جرات تصمیم گیری از مدیران گرفته شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه فعال شدن دیپلماسی اقتصادی در استان و محوریت استان در تعامل کشور با همسایگان، از تشکیلات قضایی استان خواست برای افزایش امنیت سرمایه گذاری در استان همراهی پشتیبانی کنند.

سرمست همچنین گفت: با توجه به اتنخاب دکتر پزشکیان به عنوان رئیس جمهور، استان از فرصت تاریخی و طلایی برای اجرای طرح‌های کلان و بزرگ و جبران حس عقب ماندگی استان نسبت به سایر استان‌ها برخوردار شده و لازم است همه مسئولان از این فرصت استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری استان هم آمادگی تشکیلات قضایی استان را برای همراهی با مدیریت اجرایی استان اعلام کرد و گفت: با پیگیری ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی استان پارسال ۷۶ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان احیا شده و به چرخه تولید بازگشته و موجب حفظ یا اشتغال ۶۰۵ نفر شده است.

خلیل اللهی افزود: شورای حفظ بیت المال هم در سال گذشته موجب رفع تصرف سه هزار و ۶۱۱ هکتار از اراضی ملی، عمومی و دولتی به ارزش حدود ۳۷ هزار میلیارد ریال شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.