سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی از ظرفیت داخلی در تامین قطعات مورد نیاز نیروگاه شهید رجایی

مدیر عامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: نیروگاه شهید رجایی قزوین از ظرفیت صنعتی استان و همچنین شرکت‌های دانش بنیان در تامین قطعات و تجهیزات در حوزه‌های مکانیک الکتریک و ابزاردقیق مورد نیاز واحد‌های این نیروگاه به درستی بهره برداری می‌کند.

ابوالفضل موتاب‌ها مدیر عامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: نیروگاه شهید رجایی قزوین از ظرفیت صنعتی این استان و همچنین شرکت‌های دانش بنیان در تامین قطعات و تجهیزات در حوزه‌های مکانیک الکتریک و ابزاردقیق مورد نیاز واحد‌های این نیروگاه به درستی بهره برداری می‌کند.

وی اضافه کرد: تامین برق و تعمیرات بخش‌های مختلف نیروگاه شهید رجایی ۲ کار عمده‌ای است که در این نیروگاه با تلاش همکاران ما صورت می‌گیرد که توانستیم روز‌های سخت تابستان را بدون مشکل بگذرانیم.

موتاب ها ادامه داد: ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز نیروگاه در نیروگاه شهید رجایی با پتانسیل خوب استان صنعتی قزوین، شرکت‌های دانش بنیان و همچنین دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و دانشگاه شریف به درستی در حال تولید و انجام است و عمده نیاز قطعات مکانیکی طی بیست سال گذشته در داخل کشور و استان تامین شده که نشان از دانش بالای جوانان ما دارد.

وی عنوان کرد: انجام حجم گسترده فعالیت‌های تعمیراتی در سه حوزه الکتریک، ابزار دقیق و مکانیک، وجود متخصصان با تجربه‌ای را می‌طلبد و همچنین برای تداوم فعالیت ۱۳ واحد نیروگاه شهید رجایی در شرایط تحریم‌های اقتصادی کشور، تامین قطعات و تجهیزات امری ضرورتی نیز محسوب می‌شود.

به گفته این مسئول، ۱۷ برنامه تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی وجود دارد که با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و با بهره‌گیری از توانمندی متخصصان بومی، در حال انجام است و این موضوع نتیجه اعتماد به جوانان این مرز و بوم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.