سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اقتصادی استاندار کرمان؛

پیشرفت همه جانبه استان در رشد صنایع کوچک و متوسط است

هشتمین جلسه کمیته ارتباط موثر صنایع کوچک و بزرگ استان کرمان برگزار شد.

هشتمین جلسه کمیته ارتباط موثر صنایع کوچک و بزرگ استان در محل مجتمع مس خاتون‌آباد شهربابک و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان برگزار شد. 

امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان با تاکید بر اینکه صنایع جانبی باید در استان شکل گیرد، گفت: همه صنایع بزرگ استان باید در کنار خودشان صنایع جانبی را نیز ایجاد و از آنها حمایت کنند تا شاهد رشد و شکوفایی صنایع کوچک و متوسط استان باشیم. تنها راه توسعه متوازن و پیشرفت همه جانبه صنعت استان، رشد کمی و کیفی صنایع کوچک و متوسط استان است. 

وی عنوان کرد: حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط تنها به خرید و ساخت داخل استان محدود نمی‌شود و باید در سهامداری‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز حمایت‌ها انجام گرفت. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان بیان کرد: باید فرهنگ اتکا به داخل و اعتماد به شرکت‌های داخلی استان شکل گیرد. 

وی گفت: تولید یک میلیون کاتد (کیمیا) طرح خوبی است، اما هدف اصلی باید ایجاد صنایع پایین دستی در مس باشد تا ارزش افزوده واقعی ایجاد شود، همچنین شرکت ملی مس و مجتمع‌های صنعتی این شرکت در استان باید در حوزه دانشگاهی و ارتباط با مراکز علمی اقدامات بیشتری انجام دهند، چرا که در این ارتباطات هم بنیه علمی این مجتمع‌ها قوی‌تر می‌شود و هم باعث می‌شود دانشجویان کار علمی و عملی را با هم آموزش ببینند.

حسن‌زاده اظهار داشت: در کرمان شرکت‌های تولید کننده توانمند و قوی داریم که با حمایت مجموعه‌های صنایع بزرگ استان می‌توانند آینده بسیار خوبی را برای صنعت استان رقم بزنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.