سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای هر یک کیلومتر مترو به ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

استاندار البرز گفت: درصدد هستیم که همزمان با راه اندازی ایستگاه‌های قطارشهری کرج، مجتمع‌های ایستگاهی را ایجاد کنیم و برای پیشبرد سایر بخش‌ها از منابع مالی حاصل از این اقدام استفاده شود.

مجتبی عبداللهی روز یکشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ در بازدید از روند پیشرفت پروژه قطارشهری کرج، گفت: خط ۲ قطارشهری کرج ۱۴ کیلومتر است و ایستگاه شهید سلطانی را در بر دارد که بعنوان یکی از ایستگاه‌های شاخص کشور محسوب می‌شود.
عبداللهی گفت: این ایستگاه، مترو تهران را به قطارشهری کرج متصل می‌کند و مسافران می‌توانند پس از رسیدن به این ایستگاه از قطار‌های داخل شهری استفاده کنند که کاهش قابل توجه بار ترافیک ورودی کرج، بخشی از مزایای این ایستگاه است.
وی افزود: در شرایط فعلی اجرای هر یک کیلومتر مترو به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و بدنبال اتخاذ راهکار‌های مناسب و منابع لازم در جهت تکمیل تمامی خطوط قطارشهری کرج و ادامه این امکان تا شهر پرتردد و متراکم فردیس هستیم.
وی افزود: توفیق یافتیم رام دوم قطار شهری را نیز به حمل و نقل استان اضافه کنیم. درصدد هستیم با اضافه کردن رام‌های قطار، فاصله قطار‌ها تا ایستگاه را کاهش دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.