سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرافتی:

بهره گیری از ظرفیت نخبگانی در خصوص اتباع همواره در دستور کار قرار دارد

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی در این دیدار که صبح روز 22 مهرماه 1403 برگزار شد، حسین شرافتی بر افزایش بیش از پیش همکاری و تعامل این اداره کل با جامعه المصطفی تأکید کرد.

شرافتی در این دیدار بیان داشت: تعمیق روابط در حوزه های فرهنگی و مذهبی و بهره گیری از ظرفیت نخبگانی جامعه المصطفی در خصوص اتباع و مهاجرین خارجی از جمله مواردی است که همواره در دستور کار این اداره کل می باشد.

وی با بیان اینکه جامعه المصطفی العالمیه عهده‌دار تبیین گفتمان اسلامی در عرصه‌های مختلف بوده است از زحمات و تلاشهای این نهاد علمی، فرهنگی و مذهبی در خصوص ترویج و اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی قدردانی نمود.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی فاضل رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان رضوی از اقدامات صورت گرفته درحوزه ساماندهی اتباع و مهاجرین در استان تقدیر کرد و بر تعامل و هماهنگی با این اداره کل در خصوص کیفی سازی برنامه های المصطفی در خصوص اتباع و مهاجرین و همچنین پذیرش طلاب غیرایرانی مطابق قوانین و مقررات مربوطه تأکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.